Гейміфікація освіти

Учні майбутнього будуть віддавати перевагу навчальним курсам, які гейміфікують результати навчання. Школи сьогодні прагнуть забезпечити унікальні навчальні програми, які заохочують практичне навчання замість онлайн-курсів. Технологічно обізнане покоління Gen Z та Мілленіали здатні краще реагувати і зберігати свою спрямованість на освіту, коли заняття задовольняють їх цифровому способу життя. Цей зсув у навчанні свідчить про важливість технологічної еволюції в різних галузях.

Наприклад, уявіть, що учні створили фестиваль для розробників ігор з метою представити свої проекти, познайомитись з провідними розробниками, узнати більше про індустрію дизайну ігор. Або частина навчання відбувається у віртуальному просторі (VR) з симуляціями онлайн навчання із зануренням в події або процеси. Або спеціальний фітнес трекер, який визначає мету 10000 кроків в день, адже діти мало рухаються під час онлайн-навчання.

Трохи більше про гейміфікацію освіти у виступі Скота Хеберта про силу гейміфікації освіти (англійська мова) — The Power of Gamification in Education | Scott Hebert | TEDxUAlberta

Цікаві публікації

Меню