Асинхронна математика: як бачать її наші вчителі?

GyihoYS

Ми вже згадували про мобільні інструменти з математики для учнів. Цікаво, а як оцінюють математику як предмет наші вчителі, зокрема вчителька математики Каваців Ірина Дмитрівна.

“Дистанційна асинхронна освіта для вивчення математики створює беззаперечну позитивну особливість, адже таке навчання більше нагадує індивідуальне заняття, навіть коли курс викладається для групи людей.

Орієнтуючись на свій розклад, учень самостійно приймає рішення: коли і де він проходитиме тему заняття та коли виконуватиме завдання. А головне, в якому ритмі здійснюватиме розв’язування математичних вправ. Кожна людина має свою внутрішню тактову частоту руху та сприйняття інформації. І саме підтримка унікальності кожного учня та допомога у розвитку його власних здібностей є надважливим завданням дистанційного навчання.

Хоч дистанційне навчання пропонує асинхронність, проте навчання математики допомагає учням розвивати системність. Навряд відбудеться успішне засвоєння нової теми, якщо недоопрацювати деталі попередньої.

Вивчення математики стає основою набуття важливих здібностей: уважність, поміркованість, кропітливість, логічне формулювання висловлювань та водночас креативність, бажання досягати результату та розвиває віру у власні сили. Варто відмітити, що крім викладацької перевірки завдань, у дистанційному навчанні часто застосовується й програмна перевірка – у цьому випадку відсутній людський чинник, а отже, учень розраховує лише на власні знання і таким чином адаптовується до процедури участі у ЗНО”.

Ще декілька ресурсів для вивчення математики онлайн (на жаль, ці онлайн інструменти лише англійською і нам лишається мріяти про такі додатки українською):

Matific – це ресурс для початкового вивчення математики. Сервіс надихає дітей експериментувати і грати, що сприяє глибокому розумінню математичних концепцій. Matific – це бібліотека приголомшливих ресурсів для навчання математики дітей у віці від 4 до 11 років. Знання подаються у вигляді захоплюючих інтерактивних додатків, призначених для мобільних телефонів і планшетів. Навчання засноване на британській навчальній програмі з математики, що робить додатки ідеальним доповненням для стандартних підручників і занять з математики.

Puzzlets – це додаток для вашого планшета або комп’ютера. Гра вчить кодування, математики та теорії кольору. До гри додається тематичний набір фізичних елементів. Додатки Puzzlets використовують ці елементи головоломки для управління відеоіграми для дітей у віці 6+.

Платформа MathBRIX містить години цікавих, але складних навчальних заходів, розрахованих на дітей віком від 4 до 8 років. Загальна програма дотримується підходу в якому основні поняття вводяться та поширюються на більш абстрактні ідеї.

У Prodigy, адаптивній грі з математики у форматі фантастичного рольового всесвіту, студенти створюють аватари у стилі аніме та відправляють їх до Академії майстра для підготовки до бою. Персонажі учнів подорожують світом; вони спілкуються з іншими майстрами через серію заздалегідь написаних коментарів, кидають виклик друзям на боротьбу. Заклинання майстра забезпечуються математичними проблемами. По мірі того, як учні просуваються у своїх математичних навичках, так і їх герої, вивчаючи нові заклинання, щоб використовувати проти ворогів. Щоб успішно використовувати ці заклинання, учні повинні розгорнути свої знання з математики та відповісти на запитання, які адаптуються до можливостей учнів. Якщо студенти не досягли успіху з першої спроби, вони отримують підказки. По мірі зростання вони заробляють більше балів і стикаються з більш складними монстрами.

CueThink знайомить студентів з Thinklets, які є поетапним вирішенням математичних задач. Кожен Thinklet проводить учнів через чотири етапи розв’язання проблем: Розуміння, планування, вирішення та перегляд. Коли учні входять у свій обліковий запис, вони можуть переглядати створені вчителем завдання та будь-які розроблені вами Thinklets або ті, які вони подали. Учні можуть використовувати інструменти, включаючи підсвічування, перехресні посилання для опрацювання кожного кроку процесу. На кроці Solve вони створюють відео (зі звуком та зображеннями, створеними платформою), щоб показати своє рішення. Коли учні закінчать Thinklet, вони можуть поділитися ним зі своїм вчителем та однокласниками, даючи можливість іншим побачити їх рішення та надати відгуки.

Цікаві публікації

Меню